2013. március 18., hétfő

Fodrászt találtam!


Mióta elköltöztünk a tárnoki házunkból, sajnos nem sikerült fodrászt találni, aki olcsón vagy drágán akár levágja a hajam. Ez már jó néhány éve, és inkább megnövesztettem, minthogy havonta valaki elbénázza a fejem. Az utóbbi pár hónapban viszont már borzasztóan untam a hosszú hajam, főleg, hogy úgyis mindíg lófarokban hordtam és szerte a lakásban megtaláltam a DNS hordozómat :P. Ma reggel, mivel szabadnapom van, elhatároztam, hogy haza sem jövök amíg fodrászt nem találok. Na azért ez nem volt olyan egyszerű, mert itt nem olcsó mulatság a fodrász. A főutcán lévő fodrászüzletek hirdetésein minimum 20 font egy tanulónál (!) a vágás és arról ne is álmodjon az ember, hogy beszárítják a haját ennyi pénzért. Amikor Aisát elvittem a suliba, felfedező útra indultam a környéken, de ha volt is üzlet, az ilyen korán (?) 9-kor nem volt nyitva. Már-már feladtam, és úgy döntöttem bevásárolok a Waitrose-ban, aztán hosszú hajjal kulloghatok haza, amikor az áruházzal szemben felfedeztem egy üzletet, ahol hajat vágtak éppen! Juhé! Gondoltam akkor ide bemegyek. Az üzletben hatalmas gyönyörű régi tükrök függtek a falon, mindenhol régies bútorok, de mégis nagyon dizájnos külseje volt az egésznek. Egy nagydarab szakállas teletetovált pasas ugrott elém, szélesen mosolyogva, hogy mivel szolgálhatnak. Mondtam, hogy szeretnék hajat vágatni de nem tudom mennyibe kerül. Mutatta, hogy nála (ő a mester) 38 font, de a tanulójánál csak 25. Kérdeztem, hogy ma vagyis most ki tudná levágni a hajam, és kizárásos alapon (mivel a lány egy hölgyet tupírozott) magát ajánlotta. Úgy döntöttem, hogy inkább nem eszem egy hétig, de levágatom vele a hajam. Egy ilyen furi pasas, akinek még olló és fésű is van tetoválva a sokszínű karjára, csak elhivatott lehet, és biztos nagyon ügyes is. Megmutattam a képet amit már hónapokkal ezelőtt lementettem a telefonomra és bólintott, hogy menni fog.  Hajmosás, fejmasszázs és forró vizes törölköző pakolás után mehettem a székbe és Tom, a fodrász mesterien forgatta az ollót a kezében. A hajam már akkor tetszett, amikor még csak a fele volt kész és vizesen tapadt a fejemre. Csekély háromnegyed óra múlva, amikor levágta, beszárította és bekencefizézte mindennem a hajam, megelégedetten álltam fel a székből és szerintem megérte a pénzt, hogy idecsöppentem. Kaptam egy gyüjtőfüzetet, ahol a tizedik hajvágás ingyenes. Kártyával fizettem és végre öt év után, megelégedve hagytam el a fodrászüzletet abban a tudatban, hogy most nagyon szép lettem :D Ajánlom ezentúl mindenkinek.



Mondtam a pasasnak, hogy lefényképezhetem a blogomhoz?
 Naná, hogy  bólintott.
Debi  szerint ezt ő biztosan nem merte volna megkérdezni,
de én már abban a korban vagyok, hogy "kit érdekel?" :)


5 megjegyzés:

  1. Jó lett!! És végre tettél fel fotót magadról!!És bátor ügyes vagy!
    A fickó meg nagyon helyes!
    ( nekem is hosszú, hol is laktok?)

    VálaszTörlés
  2. nahat, en meg meg sem dicsertem a hajad! azt lattam, hogy jo, de nem tudtam, hogy ez ilyen friss es uj elmeny!

    VálaszTörlés
  3. OOO, szuper jo lett! Nagyon csini vagy! Puszi :)

    VálaszTörlés
  4. Félelmetes a pasi. :) Nekem nagyon tetszik. És még fodrásznak is jó, tényleg jó lett a hajad. :)

    VálaszTörlés
  5. Köszi mindenkinek! Jólesik :) Hízok is!

    VálaszTörlés