2023. október 27., péntek

Most akkor mi is van?

 Azért itt sem megy minden gördülékenyen…

Az előző MRI időpontunkat kénytelen voltam lemondani, mert Tibit már nem tudom a kisautómmal fuvarozni ide-oda. A ki- és beszállás egyre nehezebben működik, veszélyes produkciókat kell végrehajtani, hogy valahogy az autóba kerüljön. Épp ezért nem is próbálkozom, nem kísértem az ördögöt. Próbáltam kerekesszékes taxit rendelni már egy héttel az időpont előtt, de mivel az délután háromkor volt, az összes ilyen taxi le volt foglalva a tanítás végén, hogy a mozgássérült gyerekeket hazaszállítsák. Mondták, kérjek másik MRI időpontot. Megpróbáltam a kórházi betegszállítást igénybe venni, de ők azt mondták délután három után már nem vállalnak fuvart. Lemondtam az időpontot, adtak másikat október 30. Hétfő délelőtt tízre. Na, gondoltam, ilyenkor már az iskolások tanulnak, rendelek egy taxit. Azonban most is azt a választ kaptam, hogy tízkor még bőven a suliba viszik a gyerekeket. Újra felhívtam a betegszállítást és miután beregisztráltam Tibit, lebetűzve a nevét a címünket és hogy milyen időpontra megyünk, megkérdezték, hogy van-e saját kerekesszéke. Én naívan azt válaszoltam, igen. Ekkor a hölgy azt mondta, hogy akkor vegyük igénybe a kerekesszékes taxit. De azok nem érnek rá abban az időpontban válaszoltam. Akkor kérjek másik időpontot az MRI scan-re. Megköszöntem szépen a segítségét. Tehát kérjek egy harmadik időpontot az MRI scan-re ami egyébként is sokszor hosszú hetekbe telik, főleg ha valakinek pacemakere van és külön oda kell rendelni egy kardiológust, tehát egy összetett, több embert igénylő, hosszadalmas munka. De lehetőleg délben vagy egykor legyen, amikor már és még nincs iskolai gyerekszállítás… Tiszta röhej, de tényleg. Rendeltem egy esőköpenyt a powerchair-hez és hétfőn reggeli után elindulunk a kórházba, amikor odaérünk odaérünk. A probléma nem az út hosszúságával van, (mert nagyjából három vagy négy km) hanem a minőségével, tehát meg kell terveznem merre menjünk, ahol nem nőtt fa a járda közepén, ahol le- és feljáró rész van a járdasziget végén, ahol nincsenek óriási buckák a fák gyökerei miatt, ahol nem fröcskölnek oldalba az autók. Valahogy csak “megússzuk” :P


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése