2023. október 20., péntek

Mikor kisüt a nap

Ma sétáltunk egy nagyot a városközponton keresztül a kikötőbe. Ilyenkor vasárnap kevesebb ember van az utcákon, könnyebben lehet közlekedni a powerchair-rel. Szerencsére már egész jól kezelem a joystick-hez hasonlatos szerkentyűt, amellyel előre hátra, jobbra-balra kormányozhatom a széket illetve ha beállítom a gyorsaságot akkor lassítani és gyorsítani is lehet vele ha az érzékenységét megismerjük a kütyünek. Szépen sütött a nap, jól esett a séta, Tibi kényelmesen utazott, tekintve hogy már nem ugrált a szék alatta mint az első időszakban amikor még annyira nem szoktam hozzá a szék irányításához. Találkoztunk barátokkal, a kikötőben én ittam egy kávét a Costa-ban, Tibi sütit kapott majd visszasétáltunk a tengerparti sétányon a bevásárló utcákon keresztül. Épp beborult és szemerkélni kezdett az eső amikor az utcánkba értünk, így szerencsésnek mondhatjuk magunkat a kirándulást illetően. 


Kedden hajnalban jön Aisa haza és egészen vasárnapig itthon lesz. A szülinapját tartjuk a héten, majd hétvégén a barátnőjével megy ide-oda. Halloween lesz jövő hét végén, talán tököt is faragunk. két tökfej már két hete itt várakozik az asztalon, hogy kifaragjuk. Rövidülnek a nappalok, Sunnyt egyre korábban visszük este sétálni, hogy még világos legyen, és reggel a megszokott hét órai ébresztéskor még a saját tükörképemet látom a terasz ajtó üvegében. 


Néhány napja zörögni kezdett valami újra az autó karosszériájában. Nah, gondoltam, ezt most nem úszom meg úgy mint a múltkor, amikor beestem elpanaszolva, hogy valami zörög alul, és nem szeretném elhagyni a kipufogóm. A tulajdonos kiugrott és tíz perc alatt visszacsavarozott valami lemezt. Hálálkodva kérdeztem, hogy mennyibe kerül, ő pedig csak legyintett: “Be my guest”. Ezt persze köszönhető volt annak is hogy már egy ideje ismernek, és megköszönték az öt csillagos értékelésem is a szervízről. Ami igaz is volt, rendesek, pontosak, nem húznak le és baromi közel vannak. Ha az autót ott kell hagyjam, öt perc alatt hazasétálok. Most is bementem és szóltak az egyik srácnak hogy nézze meg az autót. Felemelte, megnézte, tíz perc múlva már előttem is volt az autó. Kérdeztem, hogy mennyi, azt mondta, semmi. Megköszöntem, de azért a vásárlásból hazafelé beugrottam egy doboz csokival, hogy mégse érezzem magam annyira lekötelezettnek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése