2019. május 20., hétfő

Kis, májusi vegyes


Debinek most volt a huszonharmadik szülinapja. Hihetetlen, de igaz, pedig csak most született!
Hétvégén tartottuk, az idő sem volt rossz, a torta fincsi volt, ő pedig boldognak látszott :)









Elég mozgalmas volt ez a hónap és most nem csak magamról beszélek, hiszen a családom összes többi tagja  éli a kis  életét. Aisa - közel a tizenhathoz - keresi a személyiségét ezerrel. Hol kislányosan cuki a reggeli toalettje, hol "vadangyalosan" lázadó, vörös rúzzsal és egyéb erős sminkkel, hol pedig diszkréten nőies és visszafogott a stílusa. Nos ezek váltogatják egymást  szinte nap mint nap. Az ez évi GCSE (kisérettségi) jól sikerült, csak egy tantárgyból kellett vizsgáznia (music technology) a többit jövőre kell végig izzadnia. Feleslegesen cidrizett előtte, hogy ő semmit nem tud és ezerrel magolta a mindenféle, ezzel kapcsolatos fogalmakat. Amúgy tinédzser, és azt is szívvel, lélekkel éli meg. Én még tartom magam és sokszor hülye módon belemegyek pitiáner vitákba vele. Nem is tudom, mi lesz majd, ha én is elkezdem a menopauzás időszakom (ötven vagyok, bármikor bekövetkezhet). Két, a hormonok viharában tomboló, elég hasonló egyéniségű sárkány fog néha nap összecsapni. Ha szerencsénk van, akkor még pár év, míg ez bekövetkezik, és ő már túl lesz a nehezén. Egyébként 


Szula hamarosan befejezi az első évet az egyetemen. Neki se volt könnyű az elmúlt időszak, sokat kellett tanulnia, de sikerült a két nehéz vizsga (ami egy napon volt természetesen). Koreaiból kitűnő lett, a spanyol (amitől annyira félt) pedig nem sikerült rosszul, szerinte. A héten lesz még írásbeli, de szerintem menni fog. Még két hét, és hazajön. Itthon boldogítjuk egymást két és fél hónapig, majd augusztus huszadikán elrepül Koreába és csak jövő júniusban jön vissza onnan.


Ja! Majdnem elfelejtettem: és veszünk egy hajót :)

1 megjegyzés:

  1. Nahát, ennyi jó hír, és én csak ma olvastam. Gratula a lányokhoz, szépek, okosak, és ügyesek. Sunny is cuki.
    És hűha, egy hajót! Már alig várom, hogy azt is lássam.

    VálaszTörlés