2016. november 27., vasárnap

Befejezni egy könyvet nem is olyan könnyű

Vége a folytatásnak is... Most egy picit lecsendesedtem. A második rész közepétől volt egy kis fékezés, de csak egy pár nap. Néhány szálon elindultam amíg megtaláltam a véglegest. Annyira nem szerettem volna még befejezni de muszáj volt, mert ennyit tudtam kihozni belőle, hogy tényleg pörgős és izgalmas legyen az egész.  Szeretem őket...Nehéz volt elengedni a kezüket. Hiányozni fognak

                                           
                              
És a folytatás...
                           





2 megjegyzés:

  1. Nagyon pörgött ez a film a fejedben, ha ilyen gyorsan megszületett a második rész is, hiszen még csak most nem régen írtad, hogy kész az első.
    Izgatottan várom, hogy elolvashassam!

    Gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elkuldom szivesen, ha jol emlekszem valtottunk mar emailt.

      Törlés