2019. március 1., péntek

Csajos péntek este

Ma kirúgtam a hámból, mert a családom egyéb elfoglaltságok miatt nem volt otthon.

1. Töpörtyűt ettem, gyulai kolbásszal, erős paprikával és három (!!!) nagy szelet friss kenyérrel. A kutyának is adtam egy falat töpörtyűt, hadd érezze magát ő is ma kiváltságosnak.

2. Két gombóc vaníliafagyit eperkrémmel leöntve. Mindezt este nyolc után!
3. Megnéztem a LaLaLand-ot másodszor is mert előző alkalommal folyton beletekertem a kínos
(hirtelen dalra fakadok és táncolni kezdek) jelenetekbe. De most eldugtam a távirányítót  és lusta voltam felállni amikor végképp nem bírtam tovább, így muszáj volt végignézni. A kutya elaludt mögöttem a kanapén. (Néha felugatott amikor dalra fakadtak a filmben)

4. Nem mosogattam el.
Remélem kiheverem ezt a görbe estét!

1 megjegyzés: