2014. december 31., szerda

Hogy is volt ez? 2014...

Az úgy volt, hogy reményekkel teli jövőbe néztem még 2013 végén, aztán valahogy mindenféle alattomos gáncsot vetett nekünk a sors. Saab tipusú autónkra többet költöttünk mint amennyiért vettük, ez kis részben nekem köszönhetö nagy részben annak a százvalahányezer kilométernek amit a 13 év alatt megtettek/tünk vele. Nem kíméltük ebben az évben sem, Tibi háromszor volt vele Magyarországon az anyukáját látogatni, aki sajnálatosan novemberben itthagyott minket és remélem sokkal szebb helyen van most. Szóval a negyedik alkalom az ő búcsúztatása volt.
Márciusban a landlordunk bejelentette, hogy eladja a házat és végül júniusban sikerült is neki! Őszinte sajnálatunkra, mert ott kellett hagynunk a mindig meleg és kellemes hangulatú pici kertet, és a házat ami nem volt ugyan túl nagy de nagyon szerettük. Szerencsénkre Ildikóék pont költöztek a csodás panorámájú házukból, és mi ide költöztünk. De hiába a szép nagy kert, hiába a fantasztikus panoráma, és hogy mindenkinek van szobája... Nem az igazi. Sok gyaloglás a suliba, messze van minden, muszáj az autót használni egy szimpla...jajelfelejtettemavajat...-hoz is. Persze volt már hogy nekivágtam gyalog... Cirka egy óra alatt meg is jártam, de ez nem a leggyorsabb megoldás ha az ember egy szendvicset szeretne bekapni...😒
Ez a nagy batyu ami a rossz dolgokkal van megtöltve.

És most a másik batyu, telve vidámabb dolgokkal:

A lányokra büszkék lehetünk, mert mindíg jó eredményeket hoztak a suliból. Márciusban Londonban voltunk és az idő is szép volt szerencsére. Áprilisban rendhagyó módon húsvéti tojásvadászatot rendeztünk a tengerparton... Én élveztem😀
Májusban a nővéremmel találkozhattam aki szeptemberben ki is költözött Torquay-ba.
Volt azért nyár is, itt volt Kriszta a barátnőm és fantasztikusan éreztük magunkat, óriási kerti partit rendeztünk és közel 35 itteni ismerősünk jött el.
Szülinapok, kirándulások és sok sok szép emlék marad erről az évről, mert pozitívak vagyunk ugye... 😀

Kívánok a jövő évre magunknak és minden kedves ismerősnek, olvasómnak, békét, egészséget, jól fizető munkát, sikeres vizsgákat, szabadságot, kalandos utazásokat 
és free wifi-t mindenhol!

Boldog új évet 2015-ben!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése