2016. október 18., kedd

Regény

Hetek óta írom a regényemet! Annyira izgalmas, hogy alig bírom letenni :)))  Sokszor az ipademen pötyögök, de ha hozzàjutok a géphez és épp nyugi és csönd van akkor egy óra alatt képes vagyok hosszú oldalakat megtölteni. Az egészben az a csodálatos, hogy én magam sem tudom hogy a következõ pillanatban mi fog történni a hõseimmel. Aztán mintha egy filmet néznék, pörög a szemem elõtt és nekem csak irnom kell amit látok! Fantasztikus érzés! És nem is tudom mi lesz ha egyszer be kell fejeznem! De mégis...annyira kíváncsi vagyok a végére!

Lábjegyzet: Lehet, hogy Tolsztoj is így érzett mikor a Háború és békét írta? A könyv terjedelmét illetõen... (A hasonlat nagyképūségre vall, de merjünk nagyok lenni! :)))))

9 megjegyzés:

  1. Jaj, ez izgalmasan hangzik! IPad-n, hogy a csudában tudsz regényt pötyögni? Azért nekem az nem lenne túl szapora!
    Pár szót elárulsz, hogy miről szól?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. huha...annyira nehez...egy fiatal nőről szól, aki angliába, egy vizi állatkertbe megy Magyarországról dolgozni, történetesen ide Torquay-ba. Egy olyan helyre aminek a helyén száz éve még egy gyönyörű fürdőhely volt. Elmegy, dolgozik, barátokra lel, éli az életét. Eddig akár a való élet is lehetne, de aztán egyszercsak valami történik és visszapottyan 1893-ba... Természetesen szerelmi szál is van a történetben, izgis és magával ragadó. Olyan szerény vagyok :)))))) De számomra tényleg az. Ha a kutya se fogja elolvasni én akkor is élvezni fogom amíg írom.

      Törlés
    2. Egyébként tényleg nehéz az Ipaden pötyögni, de amikor nem tudok a gép elé ülni akkor is muszááááj :)))

      Törlés
    3. Én várom, hogy befejezd és olvasható legyen. Szóval csak hajrá! Remélem nekem is sikerül megírni a második művet, ha végre túl leszünk a mostani ház körüli felhajtásokon.

      Törlés
  2. Akkor azert nem irod a gyerekkori visszaemlekezeseket!
    En meg hiaba kattintgatok a blogra, mindig csalodas a vege, irgum-burgum!
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsánat! :/ De annyira bele vagyok zúgva ebbe a történetbe, hogy más nem is jut az eszembe.

      Törlés
    2. Megbocsatok, de akkor szaporan ezzel a tortenettel, hadd tudjam legalabb azt olvasni (a masikat is olvastam am, az Emmasat)!

      Törlés